IHM´s nya säljmodell Dynamic Sales – Riki Dackén

Riki Dackén från IHM Business School gästar Säljpodden och beskriver den nya säljmodell som han och hans kollegor på IHM tagit fram. En säljmodell som tar hänsyn till var kunderna befinner sig i sin köpprocess och den digitala utvecklingen och som kallas Dynamic Sales.

Riki Dackén – IHM Business School

 

Med ett förflutet från flera utbildningsbolag, på flera olika positioner och efter att ha utbildat tusentals säljare och säljchefer, så kom Riki Dackén till IHM Business School som senior konsult. Han är högst delaktig i Volvo Business School och tar i det här avsnittet upp hur han som konceptutvecklare på IHM har tagit fram en ny säljmetod tillsammans med två kollegor.

 

Följ med i hur metoden Dynamic Sales skapades, hur du steg för steg ska ta dig igenom den och hur du kan ta del av säljmodellen, genom den 2+2 dagars utbildning som ges både som öppen kurs och specialanpassad för företag.

 

Lyssna till hur andra så kallade “break-through” metoder skiljer sig och liknar Dynamic Sales och varför den digitala utvecklingen är så viktig att ta med i moderna säljmetoder, då kundernas köpprocess ofta har gått så långt innan vi som säljare träffar dem.

 

Läs mer om hur du kan lära dig Dynamic Sales på:

 

https://www.ihm.se/ihm-dynamic-sales

 

Ta kontakt med Riki Dackén via mail

 

/Mattias

 
P.S. Prenumerera gärna på nya avsnitt av Säljpodden och få direktlänk när nya avsnitt släpps, vilket är varannan måndag. Gillar du Säljpodden, så får du gärna följa sidan för Säljpodden på Linkedin. D.S.
 

Gillar du Säljpodden? Ta en minut och bli en Säljpodden-patron på Patreon!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

%d bloggare gillar detta: