Hur du kan använda opt-in sidor och autoresponder på din hemsida

I detta avsnitt tar vi upp en relativt obearbetad och ofta förbisedd kundmagnet, nämligen opt-in sidor och autoresponder program eller e-mail marknadsföringsprogram. Häng med i samtalet om vad som skiljer ett nyhetsbrev från att använda denna typ av modern marknadsföring. Mattias ger också exempel på avslutstekniker i ett kundsamtal och hur det kan gå till. Ladda ner eller lyssna direkt. Du kan också gå in på iTunes och prenumerera. (Ibland förekommer ett distat spökljud i podden som vi ber om ursäkt för och ska få bort till nästa inspelning)

Mattias boktips

Kristers boktips

Vill du att vi ska göra reklam för något i Säljpodden?

Maila då mattias@hillestrand.se och berätta.

Ladda ner Säljpodden del 3 som transkriberad text

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

%d bloggare gillar detta: